Innowacyjne rozwiązania aranżacyjne, oryginalne meble, awangardowe oświetlenie, elementy wyposażenia wnętrz, a nawet designerskie trumny i urny - wszystko to można było obejrzeć podczas 4. Targów Designu & Aranżacji Wnętrz ABOUT DESIGN, zorganizowanych w Centrum Wystawienniczo Kongresowym AmberExpo w Gdańsku.
Zobacz całą galerię
Targi odwiedziło blisko 4 tys. gości. Ambasadorem tegorocznej edycji ABOUT DESIGN była firma BMG Goworowski, która podczas imprezy zaprezentowała najnowsze modele marki Mercedes-Benz Klasy C oraz CLA. Zainteresowani fachowymi poradami mieli okazję skorzystać z doradztwa projektantów i architektów wnętrz w ramach edukacyjnej inicjatywy magazynu wnętrzarskiego "Dobrze Mieszkaj" - AKADEMII DOBRZE MIESZKAJ. Nowością na targach była strefa BLOGGERS ZONE - inicjatywa grupy blogerów wnętrzarskich. Przy współpracy z wystawcami, opiniotwórcze blogerki (Dagmara Jakubczak, Marta Cerkownik, Anna Katarzyna Betnarska, Ula Michalak, Magda Sobula) zaaranżowały stoiska targowe, wykorzystując meble i dodatki z oferty wystawców. Również po raz pierwszy, w ramach Targów ABOUT DESIGN, odbyły się, zorganizowane przez Polskie Zrzeszenie Płytkarzy, Eliminacje do Glazurniczych Mistrzostw Polski.
W ramach kolejnej edycji projektu DZIECIOSFERA - przestrzeni dedykowanej najmłodszym, oprócz licznych warsztatów manualnych wystawiły się firmy oferujące oryginalne, niemasowe produkty dla dzieci. Niezwykle ciepło, z uwagi na modeli i modelki w przedziale wiekowym od 1 roku do 11 lat, przyjęty został pokaz mody dziecięcej KIDS ABOUT FASHION, z udziałem marek Mon Chou, Kukukid, Koty na Płoty i emkropka. Ciekawostką pokazu była kolekcja firmy Plon, zaprojektowana przez 10-latkę Lenę i jej babcię.
W ramach sobotniego pokazu mody zaprezentowała się marka GRACE COLLECTION, z włoską skórą jako wiodącym materiałem kolekcji. Trójwymiarowe tkaniny były natomiast motywem przewodnim kolekcji przygotowanej przez emwudesign & lucreative projectu Małgorzaty Wasik.
ABOUT DESIGN 2014 towarzyszyły ponadto: seminaria dla branż kreatywnych; treningi kreatywności; warsztaty o grafice w świecie mody; warsztaty z tworzenia toreb z materiałów pochodzących z recyclingu; wykłady, m. in. o przestrzeni sklepowej w dobie wielkich marek sieciowych, budownictwie pasywnym, słomie i glinie - jako materiałach powracających do budownictwa; debata - jak stworzyć i wypromować własną markę, a także happeningi w wykonaniu gdańskiego Domu Artystów.
Wygląda na to, że każda kolejna edycja Targów ABOUT DESIGN zaskakuje, oprócz nowych ekspozycji, coraz ciekawszymi wydarzeniami towarzyszącymi. Z niecierpliwością czekamy na przyszłoroczną edycję.
W ramach kolejnej edycji projektu DZIECIOSFERA - przestrzeni dedykowanej najmłodszym, oprócz licznych warsztatów manualnych wystawiły się firmy oferujące oryginalne, niemasowe produkty dla dzieci. Niezwykle ciepło, z uwagi na modeli i modelki w przedziale wiekowym od 1 roku do 11 lat, przyjęty został pokaz mody dziecięcej KIDS ABOUT FASHION, z udziałem marek Mon Chou, Kukukid, Koty na Płoty i emkropka. Ciekawostką pokazu była kolekcja firmy Plon, zaprojektowana przez 10-latkę Lenę i jej babcię.
W ramach sobotniego pokazu mody zaprezentowała się marka GRACE COLLECTION, z włoską skórą jako wiodącym materiałem kolekcji. Trójwymiarowe tkaniny były natomiast motywem przewodnim kolekcji przygotowanej przez emwudesign & lucreative projectu Małgorzaty Wasik.
ABOUT DESIGN 2014 towarzyszyły ponadto: seminaria dla branż kreatywnych; treningi kreatywności; warsztaty o grafice w świecie mody; warsztaty z tworzenia toreb z materiałów pochodzących z recyclingu; wykłady, m. in. o przestrzeni sklepowej w dobie wielkich marek sieciowych, budownictwie pasywnym, słomie i glinie - jako materiałach powracających do budownictwa; debata - jak stworzyć i wypromować własną markę, a także happeningi w wykonaniu gdańskiego Domu Artystów.
Wygląda na to, że każda kolejna edycja Targów ABOUT DESIGN zaskakuje, oprócz nowych ekspozycji, coraz ciekawszymi wydarzeniami towarzyszącymi. Z niecierpliwością czekamy na przyszłoroczną edycję.