"Razem osiągniemy więcej" to konferencja biznesowa zorganizowana przez firmę Kratki.pl. Poruszano na niej m.in. tematykę ogólnopolskiej kampanii "Nie Rób Dymu", której firma jest inicjatorem. Konferencja odbyła się 22 lutego 2017 r. na stadionie PGE Narodowym w Warszawie. Podczas spotkania przedstawiciele Kratki.pl podsumowali także rok 2016, przedstawili swoje plany na najbliższą przyszłość oraz opowiedzieli o strategicznym wsparciu dla swoich Partnerów Biznesowych.
Zobacz całą galerię
Firma Kratki.pl modernizuje swoje bazy produkcyjne i rozwija się nie tylko w kraju, ale też za granicą. W 2016 r. polski producent sprzedał łącznie 65 tys. urządzeń grzewczych w blisko 60 krajach świata. O tym, że zapewnił klientom najwyższą jakość, piękny design i ciepłą atmosferę, świadczą nie tylko liczby. Produkty firmy Kratki.pl zostały wyróżnione w 2016 r. licznymi nagrodami. Wśród nich znalazły się: Design dla konesera 2016, Dobry Wzór 2016, Konsumencki Lider Jakości 2016 czy Laur Konsumenta 2016.
W tym samym czasie firma rozbudowywała się i zmieniała swoje oblicze. - Scentralizowaliśmy magazyny wysyłkowe i zwiększyliśmy powierzchnię magazynowo-produkcyjną do 23 500 m2. Wdrożyliśmy również System Zarządzania Jakością ISO 9001:2008. Uruchomiliśmy także nową linię lakierniczą, dzięki której ulepszyliśmy i przyspieszyliśmy sposób malowania naszych produktów – wymienia Adam Jędraszek, Dyrektor ds. Operacyjnych firmy Kratki.pl.
Producent przebudował swoją stronę internetową, stworzył platformę B2B dla klientów
Producent przebudował swoją stronę internetową, stworzył platformę B2B dla klientów
z Polski i przeprowadził rebranding. - W 2016 r. powstała nowa platforma B2B. Nowoczesna, przyjazna, funkcjonalna i intuicyjna witryna, została przygotowana z myślą o klientach i ich potrzebach. Przejrzysta i estetyczna strona jest miejscem, w którym również nasi partnerzy handlowi mogą odnaleźć informacje dotyczące bieżących zamówień, ich historii, aktualnego obrotu czy przysługujących korzyści – programu lojalnościowego ePunkty, certyfikacji czy firmowej Loterii – mówi Magdalena Gorczyca, kierownik marketingu internetowego firmy Kratki.pl. - To także przestrzeń, w której inspirujemy, piszemy o najważniejszych wydarzeniach oraz dzielimy się naszą wiedzą – dodaje.
Producent dba, by jego produkty były widoczne w przestrzeni publicznej. – W 2016 r. nasze kominki i firma były opisywane w prasie oraz Internecie 645 razy. Wspólnie z producentami programu telewizji Polsat „Nasz Nowy Dom”, pomogliśmy potrzebującym rodzinom zapewnić ciepły i przytulny dom, na jaki zasługują – nasze produkty zostały w programie użyte i pokazane 12 razy – mówi Patrycja Sobień, kierownik trade marketingu firmy Kratki.pl.
Tylko w ubiegłym roku firma Kratki.pl wydała blisko 200 tysięcy złotych na działalność charytatywną. Regularnie wspiera liczne imprezy, wydarzenia kulturalne i inicjatywy społeczne. Od lat udziela pomocy potrzebującym dzieciom i ich rodzinom.
- W ostatnich miesiącach postanowiliśmy także działać w imieniu całej branży kominkowej i wspierać ją podczas zachodzących w Polsce zmian prawnych związanych ograniczaniem emisji spalin przez urządzenia grzewcze. Zainicjowaliśmy kampanię społeczną „Nie rób dymu”, która ma na celu edukowanie Polaków i wyjaśnianie, że palenie w kominku wysokiej jakości drewnem, jest ekologiczne i nie przyczynia się do powstawania smogu – wyjaśnia Adam Jędraszek.
W najbliższych latach firma Kratki.pl będzie dążyć do zwiększenia sprzedaży i wprowadzać kolejne innowacyjne zmiany. – Planujemy rozbudować park maszynowy i zakupić nowe urządzenia. Nadal będziemy także przekonywać do bezpiecznego i ekologicznego palenia
w kominkach i powiększać ofertę o kolejne urządzenia spełniające najwyższe unijne normy – zapowiada Adam Jędraszek.