Niektóre branże, choć wciąż nieliczne, mają swoje książki nt. marketingu. Niestety, do tej pory chyba nikt w formie książkowej nie pochylił się nad tą tematyką dla firm wykonawczych w branży remontowej. Aż do teraz: wydawnictwo pt. "Marketing usług i obsługa klienta w branży wykończeniowej. Podręcznik dla firm remontowych, handlowo-usługowych i architektów wnętrz" właśnie wszedł do sprzedaży.
Książka przeznaczona jest po pierwsze dla właścicieli oraz pracowników zajmujących się usługami, takimi jak remonty budynków i mieszkań, montaż instalacji elektrycznych, gazowych, hydraulicznych, systemów wentylacji, kominków itd. Po drugie dla architektów wnętrz. Po trzecie dla przedsiębiorstw oferujących artykuły wyposażenia (np. okna, rolety, meble na wymiar), gdzie istotny jest produkt (np. właśnie rolety), ale jednak ważną rolę odgrywa również sama usługa oraz proces obsługi, w tym przygotowanie oraz wykonanie projektu zgodnie z indywidualnymi potrzebami klienta oraz na czas. Książka może być interesująca również dla inżynierów i studentów oraz osób mających w inny sposób styczność z usługami wykończeniowymi.
Książkę na razie można kupić w Internecie, na stronie www.usługowy.biz. Dla Czytelników mamy rabat na książkę zakupioną na usługowy.biz: 20% do końca lutego 2015; należy w formularzu zamówienia wpisać w odpowiednie pole kod rabatowy: 20luty15.
Książka przeznaczona jest po pierwsze dla właścicieli oraz pracowników zajmujących się usługami, takimi jak remonty budynków i mieszkań, montaż instalacji elektrycznych, gazowych, hydraulicznych, systemów wentylacji, kominków itd. Po drugie dla architektów wnętrz. Po trzecie dla przedsiębiorstw oferujących artykuły wyposażenia (np. okna, rolety, meble na wymiar), gdzie istotny jest produkt (np. właśnie rolety), ale jednak ważną rolę odgrywa również sama usługa oraz proces obsługi, w tym przygotowanie oraz wykonanie projektu zgodnie z indywidualnymi potrzebami klienta oraz na czas. Książka może być interesująca również dla inżynierów i studentów oraz osób mających w inny sposób styczność z usługami wykończeniowymi.
Książkę na razie można kupić w Internecie, na stronie www.usługowy.biz. Dla Czytelników mamy rabat na książkę zakupioną na usługowy.biz: 20% do końca lutego 2015; należy w formularzu zamówienia wpisać w odpowiednie pole kod rabatowy: 20luty15.