W organizowanym co roku konkursie Laur Klienta/Konsumenta firma Hajduk została wyróżniona Srebrnym Laurem 2012 w kategorii "Kominki i wkłady kominkowe".
Laur Klienta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego celem jest wyłonienie każdego roku najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach.
Opinie o znajomości poszczególnych marek, produktów i rozpoznawalności firm zbierane są od konsumentów za pośrednictwem telefonu lub strony internetowej. Przyznane wyróżnienie stanowi potwierdzenie, iż prowadzone działania wizerunkowe spotykają się z dobrym przyjęciem konsumentów, a firma Hajduk może poszczycić się silną, rozpoznawalną marką. Więcej na hajduk.com.pl.
Laur Klienta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego celem jest wyłonienie każdego roku najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach.
Opinie o znajomości poszczególnych marek, produktów i rozpoznawalności firm zbierane są od konsumentów za pośrednictwem telefonu lub strony internetowej. Przyznane wyróżnienie stanowi potwierdzenie, iż prowadzone działania wizerunkowe spotykają się z dobrym przyjęciem konsumentów, a firma Hajduk może poszczycić się silną, rozpoznawalną marką. Więcej na hajduk.com.pl.