W dniu 30 stycznia we Wrocławiu odbyło się szkolenie "Profesjonalny sprzedawca kominków". Było ono pierwszym szkoleniem w ramach projektu "Akademia Kominkowa". Cykl ten został skonstruowany z myślą o problemach branży usług kominkowych. Zawiera on w swoim zakresie zarówno aspekty techniczne branży jak i miękkie procedury kierownicze i sprzedażowe. Organizatorem szkolenia był Zespół Szkoleniowy UNIVERSUM, który gościł następujące firmy: Maciej Burdzy - Jotul Studio, PPHU Jakar, TiM Kominki, Kominki Piotr Batura, Aurora Hubert Walczak, Buger Polska, VARMSEN Polska oraz Fondis Polska.
Omawiany podczas spotkania temat "Profesjonalny sprzedawca kominków" poruszał dwa obszary obsługi klienta:
Segment Branżowy - gdzie omawiane były sprawy przepisów p. pożarowych, opinie kominiarskie oraz technologia kominowa.
Segment handlowy - gdzie omawiano prawidłowe procesy handlowe, tworzenie relacji i wywieranie wpływu oraz skuteczne narzędzia sprzedaży kominków.
Spotkanie uzyskało przychylne opinie uczestników a średnia ocena szkolenia sporządzona na podstawie anonimowych ankiet wyniosła 4,8 ! Szczególnym zainteresowaniem uczestników cieszyły się dwa tematy. Pożary kominów oraz analizowanie potrzeb klienta. Podczas omawiania ich, rozpoczęła się burzliwa dyskusja, która prawdopodobnie potrwałaby klika godzin, gdyby nie ograniczony czas szkolenia.
Mamy nadzieję, iż następne szkolenia z cyklu "Akademii Kominkowej" wzbudzą taki sam entuzjazm u uczestników, jak "Profesjonalny sprzedawca kominków".
Omawiany podczas spotkania temat "Profesjonalny sprzedawca kominków" poruszał dwa obszary obsługi klienta:
Segment Branżowy - gdzie omawiane były sprawy przepisów p. pożarowych, opinie kominiarskie oraz technologia kominowa.
Segment handlowy - gdzie omawiano prawidłowe procesy handlowe, tworzenie relacji i wywieranie wpływu oraz skuteczne narzędzia sprzedaży kominków.
Spotkanie uzyskało przychylne opinie uczestników a średnia ocena szkolenia sporządzona na podstawie anonimowych ankiet wyniosła 4,8 ! Szczególnym zainteresowaniem uczestników cieszyły się dwa tematy. Pożary kominów oraz analizowanie potrzeb klienta. Podczas omawiania ich, rozpoczęła się burzliwa dyskusja, która prawdopodobnie potrwałaby klika godzin, gdyby nie ograniczony czas szkolenia.
Mamy nadzieję, iż następne szkolenia z cyklu "Akademii Kominkowej" wzbudzą taki sam entuzjazm u uczestników, jak "Profesjonalny sprzedawca kominków".